לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר
לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר

עורך דין תאונות אוטובוס

Untitled-1

עורך דין תאונות אוטובוס – מה המקרים שבהם צריכים לקבל את שירותיו? האם פציעה בעקבות המתנה לאוטובוס בתחנה יכולה לשמש כתביעה? מהם הדרכים הטובות ביותר להשיג פיצויים על תאונות מסוג זה ואיך עו"ד תאונת אוטובוס יוכל לעזור לכם? כל הפרטים במאמר: 

מתי צריך עורך דין תאונת אוטובוס?

בחיים לצערנו ישנם מקרים מצערים שאינם תלויים בנו, ועלינו להתמודד מול חברות וארגונים מנוסים בתהליכים בירוקרטיים לא פשוטים כדי להילחם על מה שמגיע לנו.

אחד מהמקרים האלו הוא מקרה של תאונת אוטובוס. רבים מאיתנו משתמשים בתחבורה ציבורית באופן יומיומי כדי להימנע מפקקים או כדי להימנע מלהחזיק רכב פרטי עם כל הכרוך בכך.

בין אם נסעתם באוטובוס, או אתם הולכי רגל ונקלעתם לתאונת אוטובוס, המאמר הזה יוכל לעזור לכם להבין מה לעשות לאחר קבלת טיפול רפואי, כדי להבטיח את הזכויות שלכם, את בריאותכם ואת העתיד שלכם. בסיטואציה רגישה כזו של תאונת אוטובוס אנחנו מרגישים פעמים רבות קושי או מורכבות להתמודד עם המצב שנוצר, בדיוק משום כך חשוב לפעול נכון.

 

איזה סוגי תאונות אוטובוס יש?


תרחיש ראשון של תאונת אוטובוס

תאונת אוטובוס יכולה להתרחש כאשר אתם חלק מהנוסעים באוטובוס ונפלתם בעקבות עצירה פתאומית של הנהג או אובדן שיווקי משקל.

תרחיש נוסף של תאונת אוטובוס

מקרה נוסף הוא כאשר הדלת נסגרת פיזית על נוסע. תאונת אוטובוס מסוג אחר יכולה לקרות כאשר אתם נוהגים ברכב פרטי ואוטובוס פוגע בכם.

מקרה נוסף

סיטואציה נוספת היא כאשר אתם בזמן העלייה או הירידה מהאוטובוס. במקרה כזה יש להוכיח שפעולת העלייה או הירידה מהאוטובוס הייתה בעיצומה בעת הנזק שנגרם.

מקרה נוסף שיכול להתרחש

מקרה נוסף בו אתם יכולים להיות מעורבים בתאונת אוטובוס הוא כאשר אתם הולכי רגל שנפגעים על ידי אוטובוס בכביש.

 

 

הייתי מעורב בתאונת אוטובו, מתי אקבל פיצוי?


בישראל ישנו חוק הדורש מכל רכב להחזיק ביטוח חובה למקרה של פגיעות גוף.

תביעה נגד חברת הביטוח של האוטובוס

אם נסעתם באוטובוס והאוטובוס נקלע לתאונה, מי שיפצה אתכם הוא חברת הביטוח חובה של חברת האוטובוסים. לרוב אגב, מי שיתבע יהיה נהג האוטובוס אבל בפועל הוא לא ישלם את הפיצויים באופן ישיר.

תביעה נגד חברת הביטוח הפרטית

אם נהגתם או נסעתם ברכב פרטי תוכלו לתבוע את חברת הביטוח של הרכב הנוסע, ולא את חברת הביטוח של האוטובוס.

במקרה של הולכי רגל

אם הייתם בגדר הולכי רגל בעת התאונה, תוכלו לתבוע את חברת הביטוח של האוטובוסים. חשוב לדעת, כמו במקרה של תאונת דרכים בין כלי רכב פרטיים, גם אם מדובר בתאונת אוטובוס אין חשיבות לגורם שאשם בתאונה, ובכל מקרה אפשר לתבוע את הפיצויים מחברת הביטוח של האוטובוס.

מה קורה אם האטובוס לא מבוטח?

גם אם האוטובוס לא היה מבוטח, ניתן יהיה לתבוע את "קרנית" שהיא גוף ממשלתי שמשלם פיצויים במקרה של תאונת דרכים לרכב לא מבוטח.

מתי צריך עורך דין תאונת אוטובוס?


תאונות דרכים הן לצער כולנו מחלה לאומית. אם נקלעתם לסיטואציה הלא נעימה הזו, חשוב לדעת מתי צריך עורך דין תאונת אוטובוס, נגלה לכם כבר עכשיו – כמה שיותר מהר.

דבר ראשון – איתור עו"ד מתאים

במידה ונפגעתם, חשוב מאוד לפנות בהקדם לעורך דין תאונת אוטובוס אמין ומקצועי, כזה שיוכל לייעץ לכם מיידית איך להתקדם מול כל הגופים המעורבים כמו חברות ביטוח, חברת האוטובוסים ומשטרה כך שתקבלו את המענה הטוב ביותר לפיצויים המגיעים לכם ולמענה מכל הגופים שצריכים לפצות אתכם במידה ואתם זכאים לכך כמו ביטוח לאומי, ביטוח פרטי של אובדן כושר עבודה וכן הלאה.

 

דבר שני – תיעוד פרטים ומידע

מיד בתום התאונה מומלץ לתעד לעצמכם כמה שיותר פרטים מהאירוע כמו שם הנהג, שעת הנסיעה והאזור בו התרחשה, מספר הקו, שם חברת האוטובוסים, קבלה מהנסיעה שלכם וכל פרט נוסף שיכול לתרום לתביעתכם.

דוגמה למקרה של תיעוד –

אם מעדתם בעת עצירה פתאומית, דאגו להודיע לנהג על האירוע ולחברת האוטובוסים לאחר מכן. בעידן של היום פעמים רבות ישנו תיעוד מצולם של האירוע על ידי טלפונים חכמים של עוברי אורח או מצלמות ברחוב, נסו להשיג גם את הצילומים האלו. במידה ויש עדים לתאונה, קחו את הפרטים שלהם ליצירת קשר כולל כתובת ומספר טלפון.

טיפול רפואית בהקדם

חשוב מאוד לפנות לטיפול רפואי כמה שיותר בצמוד לאירוע, לפרט בפני הצוות הרפואי את פרטי המקרה, הפגיעה והתאונה. לאחר מכן עליכם ליצור קשר ולדווח אודות התאונה למשטרה וכמובן ליצור קשר עם עורך דין תאונת אוטובוס. 

איך יודעים איזה עורך דין תאונת אוטובוס מומלץ?


אם תחפשו ברשת עורך דין תאונת אוטובוס יעלו המון תוצאות של עורכי דין בתחום הנזיקין, ביטוח ורשלנות רפואית. חשוב לבחור בעורך דין אמין ומקצועי עם נסיון ספציפי של תביעות מול חברות ביטוח של אוטובוסים. כמובן שהכי כדאי לפנות לעורך דין שקיבלתם עליו המלצות ממכרים ושאתם יודעים שאפשר לסמוך עליו.

מתי נהיה זכאים לפיצוי גבוה?


אם נקלעתם לתאונת אוטובוס ופניתם בהקדם לעורך דין תאונת אוטובוס הוא יבדוק את המקרה לגופו, אבל כלל המפתח הוא שמקבלים פיצוי גבוה כשבעקבות הפגיעה נפגעת יכולת ההשתכרות של הנפגע, יש צורך בשירותי סיעוד בעקבות הפגיעה, עליו לשלם עבור טיפולים רפואיים, רכב חדש מותאם, נסיעות רחוקות לטיפולים וכו'.

מה קורה עם התאונה קשורה לעבודה?

אם אתם נהגתם באוטובוס או פעלתם בתוכו במסגרת עבודתכם לדוגמה כפקחים, או אם נסעתם באוטובוס מביתכם למקום העבודה שלכם או חזרה ממקום העבודה שלכם, יתכן ותוכלו לתבוע פיצויים גם מחברת הביטוח של האוטובוס וגם מביטוח לאומי בגין תאונת עבודה.

תאונת עבודה וביטוח פרטי

כמו כן, אם אתם מבוטחים באופן פרטי תוכלו לתבוע גם את חברת הביטוח הפרטית שלכם בגין אובדן כושר עבודה. חשוב לדעת, כי אם נפגעתם בתאונת אוטובוס ככל הנראה לא תהיו זכאים לפיצויים ממספר גורמים ולכן כדאי להתייעץ עם עורך דין תאונת אוטובוס על המסלול המומלץ ביותר לפעול בו. כמו כן, קחו בחשבון, שהתהליך של הגשת התביעה וקבלת הפיצוי הוא ארוך, בירוקרטי ומורכב.

נפגעת מתאונת אוטובוס? עו"ד יוליה שנקר כאן במיוחד בשביל המקרה שלך! חייג/י עכשיו למספר 050-726-2731 ותקבל/י את המגיע לך בהקדם האפשרי!

עו''ד יוליה שנקר
עו''ד יוליה שנקר

בשנת 2003 סיימתי את לימודי המשפטים וקיבלתי תואר LL.B במשפטים. את ההתמחות שלי עשיתי בפרקליטות אזרחית של מחוז תל-אביב ועמדתי בהצלחה רבה במבחני הלשכה. החל משנת 2004 אני חברה בלשכת עורכי הדין. עד שנת 2013 עבדתי במשרד עו"ד מוביל בתחום הנזיקין והביטוח וייצגתי חברות ביטוח, עירייה גדולה, חברות שונות ולקוחות פרטיים. בשנת 2014 קיבלתי רישיון לשמש כנוטריון. מזה כ-4 שנים אני משמשת כדירקטורית בחברת עוצ"מ (חברה לניול קופות גמל וקרנות השתלמות בע"מ). מזה 3 שנים חברת ועד מחוז מרכז למעלה מ- 6 שנים יו"ר (משותפת) של וועדת נזיקין במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין.
מ"מ וועדת נוטריונים של מחוז מרכז וסגנית הפורום הארצי של דיני נזיקין. כיום אני בעלת משרד עו״ד ונוטריון יוליה שנקר. משרדי מונה מספר עורכי דין ומספק שירותים משפטיים רבים בעיקר בתחום הנזיקין והביטוח.

- שתפו דף זה
חייג ואשיג עבורך את כל מה שמגיע לך!
או השאירו פרטים
תחומי עיסוק