לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר
לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר

תביעה בגין תאונת דרכים

Untitled-1

תביעה בגין תאונת דרכים הינה פעולה הנדרשת ומתחייבת בתדירות גבוהה במדינת ישראל וזאת בשל השיעור הגבוה למדי של תאונות דרכים שמתרחשות בכבישי הארץ מדי יום. תאונות דרכים הינן שכיחות ומהוות חלק מהשגרה והמציאות היומיומית ולכן חשוב לדעת כיצד לפעול ומה נדרש לעשות במקרה שבו נקלענו או היינו מעורבים בתאונת דרכים קלה או קטלנית.

 

החשיבות בקבלת סיוע משפטי בהליך הגשת תביעה

הליך הגשת תביעה בגין תאונת דרכים חשוב שיתבצע בליווי של עורך דין מומחה ומנוסה בתחום שהינו בעל בקיאות וידע בכל הנוגע לתרחישים השונים שמזכים בפיצוי ובעל מומחיות בהליך הגשת התביעה בצורה יעילה, מהירה ומסודרת שתגדיל את הסיכויים לקבלתה ולמתן פיצויים הולמים בהתאם לנסיבות האירוע.

עורך דין תאונות דרכים מעניק ללקוחותיו מעטפת שירותים משפטית רחבה ומענה לתאונות מסוגים שונים בהן: תאונות עם נפגעי גוף ונפש, תביעה בגין תאונה ברחוב, תביעה בגין תאונות אופנוע ועוד.

 

אירוע טראומטי ובעל השלכות משמעותיות לכל המעורבים

תאונת דרכים הינה, ללא ספק, אירוע פתאומי וטראומטי עבור כל המעורבים, בני משפחותיהם ועדים שנכחו באירוע. תאונת דרכים עלולה להוביל, בנוסף לנזקי רכוש גם לנזקי גוף שונים, מצב של פוסט טראומה, אובדן כושר עבודה והפסד של ימי עבודה ואף חלילה למוות. משום כך, ישנה חשיבות רבה בהתייעצות עם עורך דין תאונות דרכים מקצועי ומנוסה שיוכל לסייע בידכם במידה ואתם מתכוונים להגיש תביעה בגין תאונה.

בבואכם לפנות לקבלת ליווי וייעוץ משפטי, חשוב לוודא שאתם בוחרים עורך דין שמתמחה בסוג התאונה הספציפי שבה הייתם מעורבים, לדוגמא, אם מדובר בתאונת אופנוע, רצוי לשכור את שירותיו של עורך דין שמתמקצע ומבין בתאונת אופנוע.

 

הליך הגשת תביעה לפיצויים בגין תאונת דרכים

במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים שכללה בנזקי גוף, הרי שכל נוסע יהיה רשאי להגיש תביעה לחברת הביטוח שמבטחת את הרכב שלו ובמקרה שמדובר בהולך רגל שנפגע, הרי שהוא יכול להגיש תביעה נגד חברת הביטוח שמבטחת את הרכב שממנו נפגע.

ישנם כמה סוגי תאונות דרכים שכיחים בהם: תאונת פגע וברח, תאונת אופנוע, תאונת משאית, תאונה בדרך למקום העבודה או בחזרה ממנה ועוד. על מנת לקבל את הייעוץ והליווי הטובים והמועילים ביותר, מומלץ להסתייע בעורך דין מקצועי בעל מומחיות בתחום ובסוג התאונה הספציפי וזאת על מנת שתקבלו מענה מדויק ואיכותי ככל הניתן.

 

תאונת פגע וברח

במידה ונפגעתם בתאונת פגע וברח ונגרמו לכם נזקי גוף –  נזק פיזי כהולכי רגל, רוכבי אופניים, אופנוע או קורקינט חשמלי ואין ביכולתכם להגיש תביעה לחברה שמבטחת את הרכב שפגע בכם, חשוב להיוועץ עם עורך דין תאונות דרכים מנוסה וניתן לפנות לקרן מיוחדת בשם קרנית שהוקמה במטרה לספק מענה ולנפגעי תאונות פגע וברח.

פנייה זו תאפשר ותסייע לכם לקבל פיצוי הוגן וראוי על הנזקים, הסבל והכאבים שנגרמו לכם כתוצאה מהתאונה.

 

חוק הפיצויים

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים שחוקק בשנת 1975 קובע שכל מי שנפגע בתאונת דרכים ונגרם לו נזק פיזי – נזקי גוף, יהיה זכאי לפיצויים, הן כאשר מדובר בתאונה קלה והן כאשר מדובר בתאונת דרכים חמורה וקשה.

בכל מקרה, לאחר מעורבות בתאונת דרכים, תמיד עולה השאלה מה צריך לעשות לאחריה וכיצד יש ונכון להתנהל?

 

סדר הפעולות הנכון לאחר מעורבות בתאונת דרכים

על מנת לקבל את הפיצוי המירבי לאחר מעורבות ופגיעה בתאונת דרכים, חשוב מאוד לפעול באופן נכון מיד לאחר התאונה וזאת על פי סדר פעולות מסוים ושלב אחר שלב.

החשיבות והמטרה בהתנהלות נכונה וביצוע מספר צעדים על פי סדר מסוים, היא על מנת שניתן יהיה להוכיח ולבסס את הפגיעה והנזקים שנגרמו לכם בצורה הטובה ביותר.

 

החלפת פרטים

לאחר מעורבות ופגיעה בתאונת דרכים חשוב לקחת את הפרטים של הרכב והנהג הפוגע ושל כלי רכב נוספים במידה והם היו מעורבים באירוע. הקפידו שיהיו בידכם הפרטים הבאים: פרטי הנהג, סוג הרכב, מספרי רישיונות, פוליסת ביטוח, תעודת זהות ושמות.

 

עדים

במידה ונכחו עדים באירוע, חשוב לקחת את פרטיהם האישיים כדי שיהיו בידכם עדויות נוספת לטובת ביסוס והוכחת התביעה שלכם.

 

תיעוד נזקים

במידה וניתן, יש לתעד נזקים לרכוש ולגוף שנגרמו כתוצאה מהתאונה.

 

קבלת טיפול רפואי

לאחר תיעוד התאונה והחלפת פרטים רלוונטיים, חשוב להיבדק על ידי גורם רפואי מוסמך ולפנות באופן מידי לטיפול רפואי בבית חולים או בקופת החולים.

 

תיעוד משטרתי

לאחר שקבלתם טיפול רפואי מתאים, גשו למשטרה, דווחו על אירוע התאונה וקבלו אישור רשמי בנוגע להתרחשותה.

 

שמירה של המסמכים הרלוונטיים

לאחר התאונה יצטברו אישורים, מסמכים רבים שאותם חשוב לשמור באופן מסודר לטובת ביסוס והוכחת התביעה. המסמכים יכללו מסמכים ואישורים רפואיים, אישורי מחלה, צילומי רנטגן, מרשמים לתרופות ועוד.

 

ליווי וייעוץ מקצועי מידי עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים מומלץ יעניק לכם ייעוץ משפטי מקצועי מתאים למקרה הספציפי שלכם וילווה אתכם יד ביד ובשיתוף פעולה לאורך כל הדרך. הסיוע המשפטי מתחיל בהגשת כתב התביעה ומסתיים בקבלת הפיצוי המקסימלי.

הסתייעות בעו"ד תאונות דרכים הינה חיונית ועשויה לשפר ולהגדיל באופן משמעותי את הסיכוי שלכם לקבל פיצויים, גם במקרה שבו נגרם לכם נזק קל וגם במקרה שבו הפגיעה והנזק היו חמורים וקשים.

הליווי המשפטי שניתן בידי גורם מקצועי, יאפשר לכם להחלים ברוגע מהפציעות והפגיעות שנגרמו לכם, מתוך ידיעה שאתם נמצאים בידיים טובות ולשוב לשגרה חייכם במהירות האפשרית.

 

מחפשים משרד עורכי דין שידאג למקרה שלכם?

השאירו פרטים בעמוד "יצירת קשר" או חייגו עכשיו למספר 050-726-2731 או למשרד 03-5247730 ונעמוד לנשיג עבורכם את מה ששייך לכם!

עו''ד יוליה שנקר
עו''ד יוליה שנקר

בשנת 2003 סיימתי את לימודי המשפטים וקיבלתי תואר LL.B במשפטים. את ההתמחות שלי עשיתי בפרקליטות אזרחית של מחוז תל-אביב ועמדתי בהצלחה רבה במבחני הלשכה. החל משנת 2004 אני חברה בלשכת עורכי הדין. עד שנת 2013 עבדתי במשרד עו"ד מוביל בתחום הנזיקין והביטוח וייצגתי חברות ביטוח, עירייה גדולה, חברות שונות ולקוחות פרטיים. בשנת 2014 קיבלתי רישיון לשמש כנוטריון. מזה כ-4 שנים אני משמשת כדירקטורית בחברת עוצ"מ (חברה לניול קופות גמל וקרנות השתלמות בע"מ). מזה 3 שנים חברת ועד מחוז מרכז למעלה מ- 6 שנים יו"ר (משותפת) של וועדת נזיקין במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין.
מ"מ וועדת נוטריונים של מחוז מרכז וסגנית הפורום הארצי של דיני נזיקין. כיום אני בעלת משרד עו״ד ונוטריון יוליה שנקר. משרדי מונה מספר עורכי דין ומספק שירותים משפטיים רבים בעיקר בתחום הנזיקין והביטוח.

- שתפו דף זה
חייג ואשיג עבורך את כל מה שמגיע לך!
או השאירו פרטים
תחומי עיסוק