לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר
לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר

עורך דין נזקי גוף

Untitled-1

במקרים רבים בחיים אנחנו עלולים להיפגע ופגיעות אלו כוללות נזקי גוף שונים. נזקי גוף מקנים לנו זכויות רבות אשר אנו לא מודעים אליהן בכלל. לכן חשוב להיוועץ עם עורך דין נזקי גוף שידע לתת את המענה הטוב ביותר וכן יעזור לממש את כלל הזכויות באופן המקצועי והנכון ביותר עבורנו. במאמר ננסה להסביר מי הוא עורך דין לנזקי גוף וכיצד עורך דין נזקי גוף יכול לשמש אותנו.

באילו מקרים יש לפנות לעורך דין נזקי גוף?

במצב בו לא ברור מי אשם בתאונה

בתאונה מסוימת אשר נגרם בה נזק מסוים לגוף, לא תמיד ברור מי האשם ולכן אנחנו נרצה לפנות לעורך דין לנזקי גוף. עו"ד נזקי גוף ידע לבחון את הנסיבות השונות שבהן נגרמה התאונה וידע לעזור לכם במציאת האשם.

עורכי דין לנזקי גוף הם מומחים בטיפול במקרים כאלה והם ידעו לעזור לכם בתחילת התהליך ואף לפנות לגורמים הרלוונטיים על מנת להחזיר את המצב לקדמותו.

במקרה של תאונה רבת משתתפים

מדובר באחד מן התהליכים היותר מורכבים בכל מה שקשור לתאונות. הסיבה לכך היא שישנן מספר חברות ביטוח המכסות ולכן צריך להתייעץ עם עורכי דין לנזקי גוף או במקרה של תאונת דרכים יש להתייעץ עם עורך דין לענייני תאונות דרכים בעלי ניסיון. הסיבה לכך היא כי  עו"ד נזקי גוף ידע בדיוק כיצד לפנות לחברת הביטוח ולהגדיר את סוג ואופי התאונה.

דחיה של חברת הביטוח

תהליכים של תביעות נזקי גוף הם תהליכים מורכבים וחברות הביטוח מנצלות את חוסר ההבנה של התובעים. עורכי דין לנזקי גוף ידעו לבצע את כלל הפעולות על מנת לשמור על האינטרסים שלכם אל מול חברות הביטוח. עורך דין לענייני נזקי גוף ידע כיצד למצות את מלוא הזכויות שלכם ויעזור לכם להשיג את הפיצוי הנכון ביותר עבורכם.

פציעה שנגרמה בתאונה (גם אם מדובר בפציעה קלה)

בתאונות רבות לצערנו הרב אנחנו נפגעים בצורות שונות לפעמים בצורות קשות יותר ויש פעמים שגם מדובר בפציעות קלות. פציעות רבות יכולות לגרום לנו לפגיעה באורח החיים התקין שלנו ולגרום לנו לבזבוז זמן יקר וכן הוצאות רפואיות רבות על מנת לחזור לשגרה. לשם כך מומלץ לפנות לעורך דין נזקי גוף שידע לפנות לגורמים הרלוונטיים על מנת שיידע לקבל את הפיצוי המקסימלי עבורך.

פציעה שגרמה לנכות

במקרים אלו עורכי דין נזקי גוף הם משמעותיים במיוחד. מאחר שמדובר באירוע שלעתים משנה חיים יש להיוועץ עם עורך דין לענייני נזקי גוף שידע לבצע תביעת נזקי גוף מהגורמים הרלוונטיים ולחשב לכם את הפיצוי המקסימלי אותו אתם זכאים לקבל.

כל גורם כמו הטיפול הרפואי, המשך התעסוקה בעבודה יכול להשפיע על סכום הפיצוי הדרוש ולכן חשוב לתת לאיש מקצוע שהוא עורך דין נזקי גוף מקצועי ומיומן לנהל לכם את התיק.

נגן וידאו אודות עו''ד יוליה שנקר - פאולה ולאון

האם יש לי עילה לתביעת נזיקין?

מדובר בשאלה שהיא קצת סבוכה, תביעת נזיקין היא תביעה בגין נזק שנגרם. עורכי דין תביעות נזיקין ככלל יסבירו לכם שללא נזק גוף (יכול שיהיה גם נזק נפשי) אין אפשרות לבצע תביעת נזקי גוף. על מנת שתיווצר עילה לתביעת נזיקין לא מספיק שיגרם נזק, יש לבחון גם את גורם הנזק.

עורך דין תביעות נזיקין במסגרת תפקידו בוחן את הסיבות השונות לגרימת הנזק ורק לאחר מכן יבין האם קיימת עילה להגשת תביעה ובמידה שאכן קיימת עילה כיצד ניתן לפנות ולמי צריך לפנות. על מנת לבדוק את העילה לתביעת נזיקין מומלץ לפנות לעו"ד נזקי גוף או לעורך דין תביעות נזיקין ובמקרים של תאונות דרכים מומלץ להתייעץ עם עורך דין לענייני תאונות דרכים.

מי משלם על הנזק?

כשאנחנו בוחנים מי משלם על הנזק, לא תמיד מי שאחראי על הנזק הוא מי שישלם על הנזק עצמו. נפריד לשני סוגים של נזקי גוף על מנת להסביר. נזק גוף שנגרם בתאונת דרכים ונזק גוף שאינו מתאונת דרכים.

במקרה של תאונת דרכים חברת הביטוח של הרכב בו נהגתם או נסעתם תהיה זו שתשלם את כלל ההוצאות הכרוכות בנזק גוף שנגרם. על מנת לאמוד את הנזקים שנגרמו חשוב להתייעץ עם עו"ד נזקי גוף או עם עורך דין תביעות נזיקין מומחה שידע לאמוד את הנזק וכן כיצד לפנות לחברת הביטוח המתאימה.

במקרים אחרים, כלומר מקרים שבהם הנזק נגרם הוא לא מתאונת דרכים לפעמים לא ברור כל כך מי משלם על הנזק. על מנת להבין מי הגורם שמשלם על הנזק יש לפנות לגורם מקצועי כמו עורכי דין נזקי גוף, ועורך דין לנזקי גוף בהתאם למקרה ידע להתאים את הגורם הרלוונטי ביותר על מנת שישלם. עורך דין נזקי גוף ידעו למצוא את הגוף שצריך לשלם ולדרוש את הפיצוי המתאים ביותר עבורכם.

איך בוחרים את העורך דין המתאים ביותר?

על מנת לבחור את העורך דין המתאים ביותר יש לבחון את הפגיעה עצמה. אם נגרם לכם נזק גוף, עורך דין לנזקי גוף ישמש אתכם לביצוע תביעת נזקי הגוף שלכם באופן המקצועי ביותר.

בחירה של עורך הדין המתאים ביותר עבורכם יכולה להיות קשה מאוד ולא תמיד אנחנו יודעים להבין איזה סוג של עורך דין אנחנו צריכים. לשם כך, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע ומקורבים שיוכלו לכוון אתכם למציאת עורך הדין המתאים ביותר עבורכם.

אז כמו שאתם יכולים להבין, עורך דין נזקי גוף הוא חשוב מאוד על מנת לעזור לכם לקבל את הזכויות שלכם באופן מלא. על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי המתאים ביותר עבורכם עו"ד נזקי גוף מקצועי ומהימן הוא הכתובת הנכונה ביותר עבורכם. אל תתנו לאף אחד לקחת לכם את מה שמגיע לכם, אם נפגעתם תפנו כבר היום לעורך דין לנזקי גוף ותבררו מה מגיע לכם.

עו''ד יוליה שנקר
עו''ד יוליה שנקר

בשנת 2003 סיימתי את לימודי המשפטים וקיבלתי תואר LL.B במשפטים. את ההתמחות שלי עשיתי בפרקליטות אזרחית של מחוז תל-אביב ועמדתי בהצלחה רבה במבחני הלשכה. החל משנת 2004 אני חברה בלשכת עורכי הדין. עד שנת 2013 עבדתי במשרד עו"ד מוביל בתחום הנזיקין והביטוח וייצגתי חברות ביטוח, עירייה גדולה, חברות שונות ולקוחות פרטיים. בשנת 2014 קיבלתי רישיון לשמש כנוטריון. מזה כ-4 שנים אני משמשת כדירקטורית בחברת עוצ"מ (חברה לניול קופות גמל וקרנות השתלמות בע"מ). מזה 3 שנים חברת ועד מחוז מרכז למעלה מ- 6 שנים יו"ר (משותפת) של וועדת נזיקין במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין.
מ"מ וועדת נוטריונים של מחוז מרכז וסגנית הפורום הארצי של דיני נזיקין. כיום אני בעלת משרד עו״ד ונוטריון יוליה שנקר. משרדי מונה מספר עורכי דין ומספק שירותים משפטיים רבים בעיקר בתחום הנזיקין והביטוח.

- שתפו דף זה
חייג ואשיג עבורך את כל מה שמגיע לך!
או השאירו פרטים
תחומי עיסוק