לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר
לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר

עסקאות מקרקעין

Untitled-1

עסקאות מקרקעין

רכישה ומכירה של דירת מגורים הרבה פעמים הנה אחת ההחלטות וההשקעות הגדולות בחיינו ולעתים מלווה בהרבה חשש, בעיקר לאור מורכבותו של התהליך והעלויות היקרות הכרוכות בו. החלטה חשובה מסוג זה מחייבת ליווי מקצועי ויסודי. משרד עורכי דין ונוטריון יוליה שנקר מלווה עסקאות מקרקעין, מעניק יעוץ קודם לעסקה, מסייע בניהול משא ומתן ומלווה את העסקה עד לסיומה המוצלח.

למשרדנו נסיון רב בטיפול בעסקאות יד שנייה וכן דירות מקבלן.

עו''ד יוליה שנקר
עו''ד יוליה שנקר

בשנת 2003 סיימתי את לימודי המשפטים וקיבלתי תואר LL.B במשפטים. את ההתמחות שלי עשיתי בפרקליטות אזרחית של מחוז תל-אביב ועמדתי בהצלחה רבה במבחני הלשכה. החל משנת 2004 אני חברה בלשכת עורכי הדין. עד שנת 2013 עבדתי במשרד עו"ד מוביל בתחום הנזיקין והביטוח וייצגתי חברות ביטוח, עירייה גדולה, חברות שונות ולקוחות פרטיים. בשנת 2014 קיבלתי רישיון לשמש כנוטריון. מזה כ-4 שנים אני משמשת כדירקטורית בחברת עוצ"מ (חברה לניול קופות גמל וקרנות השתלמות בע"מ). מזה 3 שנים חברת ועד מחוז מרכז למעלה מ- 6 שנים יו"ר (משותפת) של וועדת נזיקין במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין.
מ"מ וועדת נוטריונים של מחוז מרכז וסגנית הפורום הארצי של דיני נזיקין. כיום אני בעלת משרד עו״ד ונוטריון יוליה שנקר. משרדי מונה מספר עורכי דין ומספק שירותים משפטיים רבים בעיקר בתחום הנזיקין והביטוח.

- שתפו דף זה
חייג ואשיג עבורך את כל מה שמגיע לך!
או השאירו פרטים
תחומי עיסוק
מידע נוסף