לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר
לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר

שירותי נוטריון

Untitled-1

שרותי נוטריון ברמת גן

שירותים נוטריוניים ותרגום נוטריוני ברמת גן. משרד עורכי הדין יוליה שנקר מספק את כל שירותי הנוטריון בישראל לרבות, עריכה ואימות חתימה על יפויי כח נוטריונים, תרגום נוטריוני בשפות עברית, רוסית ואנגלית של תעודות ומסמכים שונים, אימות ועריכה של תצהירים נוטריוניים, עריכה ואימות צוואות נוטריונית, אישור הסכם ממון טרום נישואין וכן, שירות מתן אפוסטיל בבית משפט, משרד החוץ ושגרירויות זרות. ועוד מגוון שרותי נוטריון ברמת גן.

כל שרותי הנוטריון מסופקים על ידי משרדנו באופן יעיל ומקצועי תוך מאמץ לספק את השירות הנוטריוני באופן מיידי ובמרבית המקרים עוד באותו היום בו מוזמן השרות.
במשרדנו צוות מקצועי ומיומן אשר ישמח להעניק את השרות הנוטריוני באופן אדיב וברמה הגבוהה ביותר.

זקוקים לשירותי נוטריון ברמת גן?

אם אתם מעוניינים לעשות אישור נוטריון, אישור תרגום נוטריון, יפוי כח לבנק בעת לקיחת משכנתא, אישור נוטריוני ליציאה מהארץ של קטין או תרגום מסמכים על ידי נוטריון ברמת גן.

משרד עורכי דין ונוטריון יוליה שנקר מתמחה במתן שירות מקצועי, אמין, יעיל ומהיר תוך הקפדה על הנחיות משרד המשפטים ותקנות הנוטריונים (שכר שירותים).

מה זה אישור תרגום נוטריון?

כך נראה טופס 7 – אישור נכונות תרגום נוטריון

מספר סידורי…..

טופס מס' 7

אישור נכונות תרגום

אני החתום מטה ……………………………………………

נוטריון בעל רישיון מספר …………………………………

מצהיר בזאת כי אני שולט היטב בשפות

……………………. ו …………………………..

וכי המסמך המצורף לאישור זה והמסומן באות \ מספר …………………..

הוא תרגום לשפה …………………….. של:

מסמך המקור

העתק מאושר של מסמך המקור

העתק שאינו המקור ואינו העתק מאושר של המקור

מידע ממוחשב ………………………………… (נא פרט) ממאגר המידע של …………………………………..

…………………………./ העתק צילומי של …………………… (כאן יש לציין את החלופה שסומנה למעלה( הערוך בשפה …………………………………

מצורף לאישורי זה ומסומן באות / מספר ……………………

לראיה אני מאשר את דיוק התרגום האמור בחתימת ידי ובחותמי,  היום ………………………………………..

שכר נוטריון ……………………… שקלים חדשים

חתימה ______________________

חותם הנוטריון

מתי יש צורך בתרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני נדרש לעתים כאשר רוצים להשתמש במסמך ישראלי (לדוגמא: תעודת לידה, תמצית רישום, תעודת פטירה, תעודת גירושין, רישיון נהיגה, תעודת זהות, דרכון, חשבונות חשמל וארנונה, תעודת בגרות, דיפלומה, גיליון ציונים ועוד) במדינה אחרת, או כאשר רוצים להציג מסמך ממדינה זרה בישראל.

אישור תרגום נוטריון הוא מסמך מתורגם משפה זרה לעברית או מעברית לשפה זרה ומאושר על ידי נוטריון שתוכנו של המסמך הוא תרגום מדויק של מה שכתוב במסמך המקורי.

עו"ד ונוטריון יוליה שנקר בעלת ניסיון רב בתרגום מסמכים ואישורם בשפות עברית, אנגלית ורוסית.

אישור תרגום נוטריון יכול לתת רק נוטריון מוסמך, השולט בשפת המקור שבה ערוך המסמך וששולט בשפת היעד שאליה תורגם המסמך.

התרגום יכול שיבוצע על ידי הנוטריון בעצמו או על ידי מתורגמן מוסמך. עלות התרגום איננה נכללת בעלות אישור נוטריון. לכן, ייתכן ויחול תשלום עבור התרגום עצמו בנוסף לאישור נוטריון. כדאי לבדוק עלויות אלה לפני ביצוע התרגום.

מסמכים שהרבה פעמים דורשים תרגום

  • תרגום תעודת לידה
  • תרגום תעודת פטירה
  • תרגום תעודת נישואין
  • תרגום תעודת גירושין
  • תרגום תמצית רישום ממשרד הפנים
  • תרגום תמצית כתובת ממשרד הפנים
  • תרגום תעודת זהות
  • תרגום דרכון
  • תרגום רישיון נהיגה
  • תרגום תעודת בגרות
  • תרגום תארים אקדמיים ותעודות מקצוע
  • תרגום גיליון ציונים ותעודות הצטיינות
  • תרגום החלטות בתי משפט, בתי דין, פסק דין וכיו"ב
  • תרגום צוואה, צו ירושה וצו קיום צוואה
  • תרגום מסמכים רפואיים
  • תרגום מסמכים ממשטרת ישראל לרבות תעודת יושר והעדר רישום פלילי
  • תרגום הסכמים שונים לרבות תרגום הסכם ממון
  • ועוד

אישור נוטריון ליציאת קטין מהארץ

כאשר קטין מבקש לצאת מהארץ בליווי אחד מהוריו בלבד או בליווי אדם שאינו אחד מהוריו, או כאשר הקטין יוצא מהארץ לבדו נדרש אישור נוטריוני ליציאת הקטין מהארץ.

במדינות רבות בעולם שלטונות ההגירה מבצעים בדיקות לגבי קטינים מתחת לגיל 18 שמבקשים לצאת או להיכנס למדינה, וזאת בשל חשש מחטיפת ילדים.

כדי למנוע אי נעימות בכניסה או ביציאה מהמדינה, עיכובים, סירוב כניסה או יציאה ועוגמת נפש רבה בשדה התעופה, משרד החוץ ממליץ לקטינים להצטייד באישור נוטריוני ליציאה מהארץ. כאשר הורי הקטין גרושים ואחד מהם מעוניין לצאת עם הקטין מהארץ, יש צורך באישור של בן הזוג חתום ומאומת בידי נוטריון מוסמך.

ייפוי כוח מתמשך

מדריך למבקש לערוך ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לך לתכנן את עתידך בשלב בו הנך בעל יכולת ומסוגלות לקבל החלטות ולבצע פעולות. בייפוי הכוח המתמשך אתה יכול לקבוע כיצד ייראו חייך בעתיד, אם תגיע למצב שבו לא תהיה מסוגל לקבל החלטות או לנהל את ענייניך בהיבטים מסויימים (המונח שהחוק קובע הוא: "להבין בעניין") מסוים או לקבל החלטות בקשר אליו, ולמנות אנשים מהימנים עליך כמיופי כוח אשר יפעלו בשמך ועבורך, בתחומים שונים הנוגעים לחייך.

האדם שמנסח את ייפוי הכוח מכונה בחוק "הממנה". אתה כממנה יכול לקבוע באילו עניינים תוכל לקבל את עזרתו של מיופה כוח שתמנה, ומה יהיו סמכויותיו. באפשרותך לשנות את ייפוי הכוח המתמשך על ידי הפקדת ייפוי כוח מתמשך חדש או לבטלו בכל עת, (זאת, אם לא הגבלת בעצמך את אפשרות הביטול בייפוי הכוח  עצמו). החוק קובע 3 עילות נוספות לביטול ולפקיעת ייפוי הכוח המתמשך … להמשך קריאה לחץ כאן.

צוואה נוטריונית

על פי חוק הירושה, ישנן מספר דרכים לעריכת צוואה: צוואה בכתב יד, צוואה בעל פה, צוואה בעדים, וצוואה בפני רשות (ובכלל זה צוואה בפני נוטריון)

צוואה בפני נוטריון נערכת בקלות ובאופן הבא: דבריו של המצווה נרשמים על ידי הנוטריון ונקראים בפניו.

הצוואה מקבלת תוקף משפטי לאחר שהמצווה מצהיר על כך שזוהי צוואתו והנוטריון מאשר אותה בחותמו ובחתימתו. צוואה נוטריונית נערכת לא אחת מול אדם אשר נמצא במצב בריאותי מורכב או בעת אשפוז המצווה במוסד רפואי או כאשר המצווה מרותק למיטתו.

בצוואה בפני נוטריון אין צורך שהצוואה תכתב בכתב ידו של המצווה ואין כל דרישה לעדים נוספים. למעשה, הדרישה העיקרית היא שהדברים יאמרו בפני הנוטריון ואפשר שיאמרו בשפה זרה אשר ידועה לנוטריון ולמצווה.

לקריאה נוספת בנושא צוואות אני מזמינה אתכם לקרוא מאמר שכתבתי כאן

משרדנו מספק שירותי נוטריון

שירותי נוטריון ברמת גן ניתן בשפות – עברית, רוסית ואנגלית.

מעוניינים במידע נוסף אודות נוטריון ברמת גן?

תעריף שירותי נוטריון של משרד המשפטים לחצו כאן

צרו קשר עם משרדינו בטלפון או בווטסאפ: 052-7262731

עו''ד יוליה שנקר
עו''ד יוליה שנקר

בשנת 2003 סיימתי את לימודי המשפטים וקיבלתי תואר LL.B במשפטים. את ההתמחות שלי עשיתי בפרקליטות אזרחית של מחוז תל-אביב ועמדתי בהצלחה רבה במבחני הלשכה. החל משנת 2004 אני חברה בלשכת עורכי הדין. עד שנת 2013 עבדתי במשרד עו"ד מוביל בתחום הנזיקין והביטוח וייצגתי חברות ביטוח, עירייה גדולה, חברות שונות ולקוחות פרטיים. בשנת 2014 קיבלתי רישיון לשמש כנוטריון. מזה כ-4 שנים אני משמשת כדירקטורית בחברת עוצ"מ (חברה לניול קופות גמל וקרנות השתלמות בע"מ). מזה 3 שנים חברת ועד מחוז מרכז למעלה מ- 6 שנים יו"ר (משותפת) של וועדת נזיקין במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין.
מ"מ וועדת נוטריונים של מחוז מרכז וסגנית הפורום הארצי של דיני נזיקין. כיום אני בעלת משרד עו״ד ונוטריון יוליה שנקר. משרדי מונה מספר עורכי דין ומספק שירותים משפטיים רבים בעיקר בתחום הנזיקין והביטוח.

- שתפו דף זה
חייג ואשיג עבורך את כל מה שמגיע לך!
או השאירו פרטים
תחומי עיסוק