לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר
לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר

אודות

Untitled-1

עו״ד ונוטריון יוליה שנקר – נולדתי בשנת 1979 במוסקבה. עליתי לישראל בשנת 1990. סיימתי את לימודיי בהצטיינות ובשנת 1997 התגייסתי לצה"ל. עד שנת 1999 שירתי במשרד רה"מ "לשכת הקשר – נתיב", שתפקידה היה להגיע אל היהודים בברית המועצות לשעבר וארצות מזרח אירופה ולעודד את זיקתם ליהדות, לציונות ולישראל וכן לעודד את הגירתם לישראל. אני נשואה ואימא ל-3 בנות.

בשנת 2003 סיימתי את לימודי המשפטים וקיבלתי תואר LL.B במשפטים. את ההתמחות שלי עשיתי בפרקליטות אזרחית של מחוז תל-אביב ועמדתי בהצלחה רבה במבחני הלשכה. החל משנת 2004 אני חברה בלשכת עורכי הדין. עד שנת 2013 עבדתי במשרד עו"ד מוביל בתחום הנזיקין והביטוח וייצגתי חברות ביטוח, עירייה גדולה, חברות שונות ולקוחות פרטיים. בשנת 2014 קיבלתי רישיון לשמש כנוטריון. מזה כשנה אני משמשת כדירקטורית בחברת עוצ"מ (חברה לניול קופות גמל וקרנות השתלמות בע"מ).

מזה מספר שנים אני פעילה מאוד בלשכת עורכי הדין ומשמשת כיו"ר ועדת נזיקין של מחוז מרכז, יו"ר ועדת פלת"ד ויו"ר ועדת קליטת עליה של מחוז ת"א. במסגרת תפקידי בלשכת עורכי הדין אני מרכזת השתלמויות מקצועיות, ערבי וימי עיון, כנסים מקצועיים ומרצה בפני עורכי דין וארגוני עובדים שונים. בבחירות אשר התקיימו בחודש יוני 2019 נבחרתי לשמש כחברת ועד מחוז של לשכת עורכי הדין.

עו"ד ונוטריון
יוליה שנקר

כיום אני בעלת משרד עו״ד ונוטריון יוליה שנקר. משרדי מונה מספר עורכי דין ומספק שירותים משפטיים רבים בעיקר בתחום הנזיקין והביטוח לרבות תביעות נזקי גוף, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות קשות ותאונות קטלניות, תאונות ברשות הרבים, תאונות מדרכה, תאונות תלמידים, תביעות על פי פוליסה לאבדן כושר עבודה ותביעות סיעוד, תביעות פטור ממס הכנסה במקרה של נכויות גבוהות, תביעות נזקי רכוש לרבות נזקי רכב, ייצוג נפגעים בפני רשויות שונות לרבות המוסד לביטוח לאומי, ייצוג בבתי משפט בכל הערכאות, ליטיגציה אזרחית וניהול משא ומתן לפשרה. כמו כן, משרדי עוסק בעריכת צוואות, יפוי כח מתמשך, עסקאות מקרקעין למכירת ורכישת דירות מגורים וכן מתן שירותי נוטריון בשפות עברית, רוסית ואנגלית.

בנוסף, בשנים האחרונות אני מלווה עורכי דין לפתיחת משרד עצמאי מצליח. במסגרת ליווי מקצועי, משרדי פיתח קורסים מקצועיים שונים, ביניהם קורס מקיף לפתיחת משרד עורכי דין מצליח, קורס בסיסי ומתקדם בדיני נזיקין וביטוח, קורס מקיף לתביעות נכי צה"ל וקורסים נוספים. הקורסים מועברים על ידי מיטב המרצים ומספק תוכן רב ואיכותי.