לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר
לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר

תביעה בגין תאונה ברחוב

Untitled-1

תביעה בגין תאונה ברחוב מחייבת פנייה לקבלת ליווי וייעוץ משפטי מקצועי הניתן על ידי עורך דין תאונות רחוב מקצועי ומנוסה. נפילה או תאונה במרחב הציבורי בשטחה של הרשות המקומית מהווה אירוע שכיח למדי, כאשר במקרים רבים מדובר על נפילה במדרכה שנמצאת בתחומיה של העיר ובאחריותה של העיריה.

 

מהי תאונה ברחוב ומהן הסיבות להתרחשותה?

תאונה ברחוב מתרחשת, במקרים רבים, בשל מפגעים שונים, בורות והפרשי גובה באבני מדרכה הנוצרים ממגוון סיבות כמו תחזוקה לקויה, שחיקה ובלאי.

תאונה ברחוב יכולה להתרחש בדרך למקום העבודה ובמקרה זה היא תיחשב תאונה בדרך לעבודה ועל מנת לקבל את הפיצוי המתאים והראוי בגין הנזק ועוגמת הנפש יש להגיש תביעה בגין תאונות בסיוע צמוד של עורך דין תאונות רחוב ועבודה מנוסה שמתמחה בתחום ובהליך הגשת תביעה בגין תאונות ברחוב.

תאונה ברחוב עלולה להתרחש עקב הפרשי גובה במרצפות, היעדר – חוסר של חלק מהמרצפות וכן בשל הפרשי גובה בין המדרכה לבין מכסי הבטון של תעלות תת קרקעיות שונות בהן: ביוב, תקשורת ואחרות.

 

הגשת תביעה בגין תאונות רחוב

במקרה של תאונה ברחוב הנפגע צריך להגיש את התביעה באופן עצמאי כנגד הרשות המקומית או גורם שאחראי לתחזוקת השטח בו נפגע ובשונה מתאונת דרכים (שם מדובר באחריות מוחלטת ותביעת ביטוח חובה) בתביעות מסוג זה יש לתבוע את הביטוח אחריות כלפי צד שלישי בה מבוטחת הרשות המקומית ואת הרשות המקומית ישירות.

במידה שהנפילה או התאונה ברחוב אירעה בדרך לעבודה היא תיחשב תאונה בדרך לעבודה ולכן מומלץ לקבל סיוע משפטי מקצועי מידי עורך דין תאונות עבודה מומחה וזאת על מנת למצות את זכויותיכם ולקבל את הפיצוי ההולם והראוי גם מהמוסד לביטוח לאומי.

 

החשיבות בקבלת ליווי וייעוץ משפטי מקצועי מידי עורך דין תאונות רחוב

הגשה וניהול תביעות מול הרשויות המקומיות, העיריות ועורכי הדין שמייצגים אותן וממונים מטעמן מהווה הליך מורכב המחייב התמודדות בכמה מישורים והיבטים.

ללא ליווי משפטי הניתן על ידי עורך דין תאונות בעל התמחות בתחום, ההתמודדות מול הרשויות, הגופים והגורמים האחראים עלולה להיות מתישה ולעתים אף מייאשת.

משרד עורכי דין שמתמחה בתחום תאונות ברחוב ומעניק לכם ליווי וייעוץ מקצועי עשוי לזרז ולייעל את הליך הגשת תביעה בגין תאונות ברחוב ולהגדיל באופן משמעותי את סיכוייכם לזכות בתביעה ולקבל פיצוי מקסימלי בגין נזקי גוף, נפש ועוגמת הנפש שנגרמו לכם.

 

ניהול מקצועי ויעיל של הליך הגשת התביעה מול הרשויות

התמודדות של אזרח פשוט שאין לו ידע משפטי בתחום מול רשויות מקומיות, עיריות וגופים גדולים חזקים הינה קשה ובעייתית למדי ועלולה להוביל לתסכול וייאוש וזאת נוכח פערי הכוחות הברורים.

הרשות המקומית תנסה להגן על עצמה באמצעות משרדי עורכי דין הממונים מטעמה ולכן ישנה חשיבות לפנות לקבלת סיוע וייעוץ משפטי מידי עורך דין תאונה ברחוב שהינו גם עורך דין תאונות עבודה.

מעטפת השירותים המשפטיים המקיפה תסייע בידכם להגיע לתוצאות הרצויות מחוץ לכתליו של בית המשפט או לחילופין לאחר ניהול התביעה והמשפט בערכאות השונות.

 

התמודדות נכונה מול כלל הגורמים הרלוונטיים

אדם שמביא בפני הרשות המקומית או העירייה ראיות חד משמעיות המעידות על מפגע או מחדל שגרמו לתאונה ברחוב ולנזקים גופניים, נפשיים ואחרים לנפגע שפונה לקבלת טיפול רפואי, עלול לקבל כמענה מכתבים בנוסח קבוע המצטטים פסיקה הנוגעת לנושא ודחייה של התביעה או במקרה הטוב מתן הצעה מבישה לפיצוי פעוט בגין הנזקים.

משום כך, בעת הגשת תביעת פיצויים בגין תאונה ברחוב, חשוב שלא לפעול באופן עצמאי, אלא להסתייע בשירותיו המקצועיים של עורך דין תאונות דרכים בעל התמחות ספציפית בתאונות רחוב.

 

סוגי תביעות בגין תאונות או נפילה ברחוב

במקרה של תביעת תאונה ברחוב ישנם 3 סוגי תביעות פוטנציאליות שכדאי להכיר ולבדוק את היתכנותן:

תביעת נזיקין

תביעה המוגשת כנגד הגורם שאחראי למחדל שהוביל להתרחשותה של התאונה בין אם במעשה ובין אם בהתרשלות ורשלנות או בהפרה של החובות המופיעות בהוראות הדין.

תביעת נזיקין תוגש, ברוב המקרים, נגד העירייה או הרשות המקומית הרלוונטית וזאת במטרה לקבל פיצוי מתאים והולם בגין נזקי גוף.

מיצוי זכויות מול המוסד לביטוח לאומי

ניהול הליך הגשת תביעה לפיצויים להם הנפגע יהיה זכאי מול המוסד לביטוח לאומי. הליך זה רלוונטי במיוחד במקרים בהם הנפילה או התאונה ברחוב עונה וחוסה תחת ההגדרה של תאונת עבודה או תאונת דרכים בדרך לעבודה תביעה.

תביעת פוליסות ביטוח

הגשת תביעה כנגד חברת הביטוח באמצעות פוליסה שמכסה את אירוע התאונה או הנפילה, ישנם כמה סוגי פוליסות רלוונטיים למקרה של תאונה ברחוב: פוליסת אובדן כושר עבודה, פוליסת נכות מתאונה, פוליסת שברים תאונתיים וכן כל פוליסת ביטוח אחרת שהינה רלוונטית.

משרד עורכי דין ונוטריון מוביל ומנוסה

משרד עורכת הדין ונוטריון יוליה שנקר מעניק ללקוחותיו הרבים מגוון רחב של שירותים משפטיים מקצועיים בתחומים רבים תוך מתן דגש על תחום הנזיקין והביטוח.

צוות המשרד יעניק לכם מעטפת שירותים משפטית רחבה בכל הנוגע לתביעות תאונות עבודה, תאונות דרכים, תאונות רחוב, תביעות נזקי גוף ואובדן כושר עבודה, ליטיגציה אזרחית וייצוג מול המוסד לביטוח לאומי ובערכאות השונות וכל זאת ביחס אישי ושיתוף פעולה מלא עם הלקוח.

בכל שאלה, פניה ובקשה, אנו עומדים לשירותכם ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי באחריות, מסירות ויחס אישי עד להשלמת המשימה על הצד הטוב ביותר והשגת התוצאה המשפטית הרצויה.

עו''ד יוליה שנקר
עו''ד יוליה שנקר

בשנת 2003 סיימתי את לימודי המשפטים וקיבלתי תואר LL.B במשפטים. את ההתמחות שלי עשיתי בפרקליטות אזרחית של מחוז תל-אביב ועמדתי בהצלחה רבה במבחני הלשכה. החל משנת 2004 אני חברה בלשכת עורכי הדין. עד שנת 2013 עבדתי במשרד עו"ד מוביל בתחום הנזיקין והביטוח וייצגתי חברות ביטוח, עירייה גדולה, חברות שונות ולקוחות פרטיים. בשנת 2014 קיבלתי רישיון לשמש כנוטריון. מזה כ-4 שנים אני משמשת כדירקטורית בחברת עוצ"מ (חברה לניול קופות גמל וקרנות השתלמות בע"מ). מזה 3 שנים חברת ועד מחוז מרכז למעלה מ- 6 שנים יו"ר (משותפת) של וועדת נזיקין במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין.
מ"מ וועדת נוטריונים של מחוז מרכז וסגנית הפורום הארצי של דיני נזיקין. כיום אני בעלת משרד עו״ד ונוטריון יוליה שנקר. משרדי מונה מספר עורכי דין ומספק שירותים משפטיים רבים בעיקר בתחום הנזיקין והביטוח.

- שתפו דף זה
חייג ואשיג עבורך את כל מה שמגיע לך!
או השאירו פרטים
תחומי עיסוק