לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר
לוגו אתר - עו''ד יוליה שנקר

עורך דין תאונת אופנוע

Untitled-1

עורך דין תאונת אופנוע שבאמת יבין את המקרה שלכם ויוכל לעזור? נפגעתם בתאונה? רוכבים על אופנוע או קטנוע? כל מה שצריך לדעת על עורך דין תאונות אופנוע ועל הדרכים שלו לעזור לכם בקייס בבית המשפט. חדשות לבקרים כולנו נחשפים למקרים מחרידים של תאונות אופנוע המתרחשות ממגוון רחב של סיבות. מנתונים עולה כי בשנת 2021 נהרגו למעלה מ-35 רוכבי אופנוע בהשוואה לשנה שעברה בדיוק באותה תקופה.

פגיעה בתקציביםנסיעה במהירות מופרזתעליה בכמות הנהגים המעדיפים לרכב על אופנוע בהשוואה לכלי רכב אחרים – אלו הן הסיבות המרכזיות לעליה בתאונות אופנועאם גם את/ה נפגעת בתאונהעורך דין תאונות אופנוע יכול לסייע לך בתהליך התביעהלחסוך לך זמן יקרכאבי ראש והמון אנרגיה.

 

למה חשוב לעשות סדר בתאונות דרכים – אופנועים ?

אנשים רבים שמעורבים בתאונה מוצאים את עצמם נלחצים, מתבלבלים, הם בטוחים שהם אשמים בתאונה ולכן הם לא יודעים איך עליהם להתנהל. לכן, לא משנה מה קרה ומי אשם, קודם כל תירגעו, תיקחו את הפרטים של כל מי שהיה מעורב בתאונה ורק אז תוכלו להמשיך הלאה ולהבין מה עליכם לעשות

עורך דין תאונת אופנוע

מהן תאונות אופנוע ומה אפשר לעשות?

הקטגוריה של תאונות אופנוע

תאונות אופנוע נכנסות תחת הקטגוריה של תאונות דרכים. כל פציעה או פגיעה בגין שימוש ברכב ממונע שמוגדר בתור כלי תחבורה נחשבת לתאונת דרכים. גם פגיעה מאופנוע, פגיעה מקטנוע, נפילה מקטנוע או אופנוע, פגיעה ישירה מאופנוע או קטנוע בתור הולך רגל כל אלה נכנסים תחת ההגדרה של תאונות אופנוע.

המקרים בהם ניגשים לבית המשפט

בית המשפט הכיר במקרים בהם בני אדם נפגעו מאופנועים, רכבים חונים, פגיעות תוך כדי כניסה לרכב או יציאה מרכב, פציעות שנגרמו כתוצאה מטיפול ברכב בתור תאונות דרכים. לכן, גם אם ההרגשה הראשונית שלכם אומרת לכם כי אתם לא מעורבים בתאונת אופנוע, עדיין שווה לברר את הנושא מול עורך דין תאונות אופנוע.

 

איך תדעו האם מגיע לכם פיצוי?

תביעה בגין תאונת אופנוע במקרים רבים מזכה את הנפגע בסכומים גבוהים מאוד. אחת הטעויות שאנשים רבים עושים כאשר הם מעורבים בתאונת אופנוע, היא שהם חוששים שלא מגיע להם פיצוי כספי ולכן הם עומדים לבזבז את הזמן שלהם, בעיקר משום שהם חושבים שהם האשמים בתאונה.

חשוב לדעת!

גם אם אתם תמצאו אשמים בתאונה, יכול מאוד להיות שעל פי החוק מגיע לכם פיצוי כספי. למעשה, על פי חוק הפיציים כל נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי.

 

עורך דין תאונות אופנוע – החשיבות של פנייה בזמן

מי בעצם הנפגע בתאונה זו?

לאחר שתפנו לעורך דין תאונות אופנוע, יש כמה אפשרויות בהיבט של תביעה. זה מאוד תלוי במי הוא הנפגע. כלומר, עלינו לשאול האם אתם הנהגים של האופנוע? האם אתם הולכי רגל שנפגעו מאופנוע? או שאתם נהגים בכלי רכב אחר שנפגעו מאופנוע? אם אתם הנהגים באופנוע, עליכם יהיה לתבוע את חברת הביטוח שבעצם ביטחה את האופנוע שלכם בביטוח חשוב הנקרא ביטוי חובה!.

מה קורה במידה ויש 2 אנשים על האופנוע?

אם הרכבתם מישהו מאחוריכם על האופנוע ועשיתם תאונה, הנוסע הנוסף, יכול לתבוע אתכם וגם את חברת הביטוח שלכם. מי שלוקחת את האחריות ואת הנטל של הפיצויים היא חברת הביטוח של הרוכב.

במידה ומעורבים בתאונת האופנוע כמה רכבים נוספים, הנוסעים שעל האופנוע יתבעו את הנהג של האופנוע או את חברת הביטוח שדרכה האופנוע מבוטח

פגיעה בהולך רגל

הולך רגל שנפגע מאופנוע יכול לתבוע את כל הנהגים שהיו מעורבים בתאונה וגם את חברות הביטוח שביטחו את כלי הרכב שלהם. לא משנה אם מדובר באופנוע, קטנוע או כלי רכב אחר, כל עוד הולך רגל נפגע, הוא יכול לתבוע.

 

הסכום שתוכלו לקבל בגין תאונת אופנוע

לאחר שתגישו את התביעה ותיעזרו בכל התהליך בעורך דין תאונות אופנוע, ניתן יהיה לאמוד את הסכום אך אי אפשר לדעת בדיוק. למשל,

תביעת נזקי גוף

בתביעות של נזקי גוף אותם הגישו בשנים האחרונות לבית משפט השלום של עד 2.5 מיליון ש“ח, לא מצויין בכתבי התביעה את הסכום שאותו עורך הדין והמיוצג שלו תובעים.

הסכום לרוב נקבע על ידי בית המשפט עצמו וזה בהתאם למסמכים שהוגשו ובהתאם לחוות הדעת הרפואיות שמוצגות בפני השופט. יחד עם זאת, במידה והלקוח דורש לתבוע יותר ממיליון שח (אלו תביעות שעוברות לבית משפט מחוזי), לרוב סכום התביעה כן כתוב.

 

נפגעתי בתאונת אופנוע מה הסיכוי שאקבל פיצוי?

מכיוון ובית המשפט לא בודק מיהו האדם שאשם בתאונה, אלא הוא בודק מה הנזק שנגרם עבור התובע, כל פגיעה בתאונת דרכים, לא משנה אם זה תאונה שקרתה בכלי רכב או תאונה שקרתה באופנוע, זכאי לקבל פיצוי.

ברוב המקרים, שמדובר בתאונות קלות בהן לא נגרם נזק פרט למספר ימים בודדים (למשל כאב לתובע הגב כמה ימים והוא הפסיד ימי עבודה), הנטייה תהיה להגיע לסוג של פשרה עם חברות הביטוח והפיצוי שיינתן הוא בממוצע עומד על כמה אלפי שקלים. יחד עם זאת, במידה ומדובר בכאבים, סבל ופגיעה גוף/נפש ממשית, סכום הפיצוי יהיה גבוה יותר ולא יהיה צורך לנהל הליך משפטי.

 

נפגעתם בתאונת דרכים מה עליכם לעשות

במידת האפשר, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לצלם את האירוע. תמונות אחר כך יכולות להוות עדות לתהליך משפטי. בנוסף, עליכם לקחת את הפרטים של האנשים שהיו מעורבים בתאונה בין אם זה שם מלא, טלפון, תעודת זהות, החברה שמבטחת את הרכב, כתובת ועוד.

לאחר מכן תוכלו לפנות לעורך דין המתמחה בתאונות דרכים ולברר מה בדיוק לעשות הלאה

עו"ד תאונת אופנוע נחוץ עבורך כרגע? זה המספר שלי – חייג עכשיו 050-726-2731 ואשיג בשבילך את המגיע לך!

עו''ד יוליה שנקר
עו''ד יוליה שנקר

בשנת 2003 סיימתי את לימודי המשפטים וקיבלתי תואר LL.B במשפטים. את ההתמחות שלי עשיתי בפרקליטות אזרחית של מחוז תל-אביב ועמדתי בהצלחה רבה במבחני הלשכה. החל משנת 2004 אני חברה בלשכת עורכי הדין. עד שנת 2013 עבדתי במשרד עו"ד מוביל בתחום הנזיקין והביטוח וייצגתי חברות ביטוח, עירייה גדולה, חברות שונות ולקוחות פרטיים. בשנת 2014 קיבלתי רישיון לשמש כנוטריון. מזה כ-4 שנים אני משמשת כדירקטורית בחברת עוצ"מ (חברה לניול קופות גמל וקרנות השתלמות בע"מ). מזה 3 שנים חברת ועד מחוז מרכז למעלה מ- 6 שנים יו"ר (משותפת) של וועדת נזיקין במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין.
מ"מ וועדת נוטריונים של מחוז מרכז וסגנית הפורום הארצי של דיני נזיקין. כיום אני בעלת משרד עו״ד ונוטריון יוליה שנקר. משרדי מונה מספר עורכי דין ומספק שירותים משפטיים רבים בעיקר בתחום הנזיקין והביטוח.

- שתפו דף זה
חייג ואשיג עבורך את כל מה שמגיע לך!
או השאירו פרטים
תחומי עיסוק